Dygnsrytmen

Ja, den är en aning rubbad, bebis och jag har inte samma sov tider, han tycker det är jätteroligt med gymnastik halva natten :) Det är ju självklart galet mysigt, men det är svårt vill säga näst intill omöjligt att sova då han numera rör sig så att man både ser och känner det på utsidan.
Ikväll hälsade han på Mattias igen, med en massa små buffar.
Vi längtar så mycket efter honom nu, jag hoppas att tiden efter pappas begravning går fort. För sedan han somnade in så tycker jag att den har stått helt stilla.

Så medans jag ändå är vaken så har jag roat mig med att knäppa lite kort på lite av lill killens saker, jag tänkte göra ett inlägg eventuellt imorgon om vad han har.
Barnvagnen kommer eventuellt på torsdag nästa vecka, jag längtar tills den står här hemma.

De vi nu har kvar att handla till honom är:

Bamse babygymet (ligger undanlagt på babyproffsen för att inhandlas)
Ergobabysele + spädbarns inlägget till den ( Den har oxå kommit till butiken och ligger undanlagd)
Naturvaggan
Sängmobil
Babyskyddet
Bröstpump (kanske, den skaffar vi då lillen kommit)

Så än har vi lite kvar, det är ju ett par tusenlappar som ska ut förutom vagnen och vi kommer dela upp det på var månad som är kvar tills han kommer. Man får ta en grej en månad och en ny nästa..
Vi har så mycket att se framemot nu och trots den svåra sorgen så ser jag mycket ljust på framtiden. Vi ska få bli en alldles egen familj, nåt vi drömt om i flera år. Äntligen!





Kommentarer :

#1: Helen

Lilla hjärtevännen...handla inte ihjäl er nu. ni måste ju låta nära och kära få handla grejer och skämma bort er och bebis oxå...

Jag hoppas resan uppåt och tiden i Ö-vik flyter på bra.. kom ihåg nu ingen stress utan ta den tid du behöver och det kommer bli ett vackert farväl av din pappa.. och är det någon som blir bitter för att du inte hälsar på kom ihåg att du är där för din och dina kära..inte för alla du känner där uppe...kramen och lycka till med allt...puss

skriven

Kommentera inlägget här :