De gick inte som planerat...

Vi åkte in till förlossningen till kl09 imorse. Men efter ett par timmar var snopet på väg hem igen med Julian kvar i magen..

Det kom in akuta operationer, som gjorde att vår snitttid inte hanns med idag. De var andra andra planerade som oxå låg och väntade som var före oss.
Vi hade tagit alla prover, träffat narkosläkaren, Mattias hade fått sina kläder han skulle ha på sig under snittet, och jag skulle bara duscha sen skulle det vara dags, det var då vi fick beskedet. Bara en stund innan ett som snittet var planerat till.

Det kändes ganska ledsamt att vi inte fick träffa Julian idag som vi + många andra var inställda på.
När vi kom hem igen så släppte alla spänningar och jag blev alldeles tom och slut, huvudvärken kom oxå på besök och sitter kvar som ett bamd över pannan och ögonen.

Imorgon kl07 har vi vår nya tid, och vi är de enda som är inplanerade imorgon och det lovade oss att vi skulle hinnas med även om det skulle bli nåt akut emellan, vilket jag hoppas det inte blir.
Jag hoppas det går undan för oss imorgon då vi kommer, vill inte vänta mer nu!!

Så snacka om att vi blev snuvade på vår underbara konfekt!
Men nu laddar vi om för imorgon, nästa gång jag åker hem därifrån ska Julian sitta i sitt babyskydd och följa med oss hem :)

Självklart kommer ni får bild på honom imorgon, så snart vi kan!
Om inte jag orkar skriva så kommer min man göra det.


Tack för alla era kommentarer till mig, det värmer så att läsa att ni saknar mig :)


Imorgon blir jag äntligen mamma, så underbart!!

Kommentarer :

#1: Mikaela

Åh, lycka till imorgon!! Äntligen får ni träffa det lilla livet i magen <3



Kram

skriven
#2: Agnes

Hej

Tänker på er idag oxå! Hoppas verkligen att det blir av idag, det måste ha varit fruktansvärt frustrerande att det inte blev av igår. Men den som väntar på något gott.. Kanske? :)

Stort lycka till! Hoppas att ni alla mår super och att vi snart får träffa lille Julian..

Kramar

skriven
#3: Marielle

Åhhhhh, äntligen så har ni säkerligen fått träffat eran Julian! <3 Vilken underbar lycka och känsla. Förstår att det måste ha varit jobbigt och frustrerande att det inte blev som det skulle igår, men idag är dagen här! <3

Hoppas att ni alla mår bra och att allt gick bra?! Tänker på er!



Många kramar!

skriven
#4: Sarah

Mamma Denise! Vill vill se bild på sonen Julian! Kram sarah

skriven
#5: Ett plus ett blir vadå?

Åh vad spännande! Hoppas att ni fått er fina pojke nu och mår bra. Kram!

skriven
#6: Amanda

Hoppas allt gått bra? Ser fram emot en bild på lille Julian, nu har man ju gått och undrat hur prinsen ser ut ett gott tag. :) Grattis kan jag ju lika gärna skriva med, för han lär ju kommit ut nu. :D <3

skriven
#7: Anonym

Åh jag hittade din blogg och det är maj månad och det är äntligen eran tur som ni har väntat! Jag hoppas ni ligger och snusas bebis just nu :)



Matilda Åberg

skriven
#8: Agnes

Hoppas allt är väl med er och att ni njuter av ert underverk! :) Kramar

skriven
#9: Janet

Den som väntar på nåt gott...... Allt har en mening, Julian kanske ville födas 20/5 istället!!! Önskar er all lycka till imorgon då ni blir föräldrar!!!!! Eran barnlöshet är då äntligen över!!!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :