På torsdag blir vi barnvagnsägare :)

Idag när jag kom till babyproffsen, fick jag jätteroliga nyheter, barnvagnen kommer på torsdag så när jag slutar för dagen då så har jag Julians vagn med mig hem. Jag skyndade mig att skicka ett sms till Mattias, att vi blir barnvagnsägare på torsdag till svar fick jag -Åååå vad roligt, med ett fett smile efter :-D Det ska bli så roligt att äntligen få hem den, vi har en större garderob/förråd i lägenheten där den kommer få sin plats och jag antar att vi båda kommer provdra den mååånga gånger hemma i lägenheten och drömma oss bort till den dagen vi får lägga våran älskade Julian i den.

När vi var upp till övik så fick Mattias ett bidrag till Julian från hans moster, och för den slanten kommer vi köpa hans sängmobil och bamse-babgymet. Dom har just nu en kampanj på sängmobilen vi ska köpa, vilket känns helt perfekt :)
Sen har vi oxå hittat ett fint och prisvärt skötbord som vi kommer köpa till nästa månad. Det är tur att man kan sprida utgifterna på olika månader. Skötbordet är vitt vilket passar oss perfekt.

Tänkte bjuda på lite bilder av det vi har nu till Julian, har lovat er de länge nu. Men det har som sagt varit lite tråkigheter där emellan som gjort att jag inte orkat. Vilket jag oxå vet att ni har full förståelse för.
Så här kommer nu en hel rad med lite bilder till er :)

Skötbordet som vi kommer inhandla senare


Sängmobilen


Julians kläder, vilket redan är en hel del :)






Hyllan som ska målas vit, som jag lite provisoriskt fyllt med lite böcker och annat smått och gott :)


Ett skåp som är fullt med andra bra att ha saker :)


Den omtalade Giraffe Sophie, en bitleksak.



Barbapappa handduk


Nappflaskor


Den bäddade sängen


Bamsegymet


Ja han har som sagt en del saker och mer blir det :) Vår älskade och bortskämda Julian♥
Vi har ju inte köpt alla dessa saker nu, utan vi har under vår barnlängtat hunnit samla på oss mycket av sakerna/kläderna.
Bilderna på sängmobilen och skötbordet är tagna från babyproffsens hemsida och gymet är bilden lånad från jollyroom.
Vi har även, skötbädd, badbalja, sparkskydd till sängen etc men orkar som sagt inte lägga upp bilder på allt. Men nu har ni ändå fått en rejäl titt på vad Julian har för nåt. Vår älskade bortskämda unge, jisses vad mamma och pappa längtar efter dig och det har vi gjort i många år, men nu kan vi äntligen börja räkna ner veckor tills du är här!
Imorgon går vi in i V.24, helt ofattbart♥

Kommentarer :

#1: Sarah

Wihoo! Vilket härligt inlägg, så roligt att läsa. Galet, vecka 24:) njut

skriven
#2: Teddy

Den giraffen har vi också. Uppskattad av både barn och vovve;)

skriven

Kommentera inlägget här :