Vecka24 (23+0) ♥

Sitter uppe ensam i tystnaden. Gick och la mig för en halvtimma sedan men kunde inte somna, låg bara i sängen och snurrade svårt att lägga sig bekvämt. Jag är övertygad om att John Blund snålade med sömndose som bara räckte till Mattias, han somnade nästan innan hans huvud landat på kudden. Men han är dessutom dunderförkyld och har riktigt ont i halsen. Han skulle egentligen behövt vara hemma och kurera sig, men det är fler som är sjuka på hans jobb och det fanns inga vikarier att ta in, så han pallrar sig ditt ändå. Lider verkligen med honom då jag ser han så hängig :/ Jag hoppas jag klarar mig från förkylningen.

När vi skulle bege oss in till stan så fick jag så sjukt ont i huvudet, så jag började ana att jag kanske skulle bli sjuk, men det släppte framåt kvällen. Skulle ju köpa en ny bh utan bygel men utbudet var inte stort och jag kom hem utan. Orkade inte kolla runt så mycket heller pga huvudvärken, så det får bli en bättre titt en annan dag. Vi var in på babyproffsen och köpte sänmobil, som jag är supernöjd med. Tror att Julian kommer tycka den är jättemysig med alla de fina och färgglada djuren. När vi ändå var där så betalade vi även vagnen. Så imorgon ska den bara byggas ihop och tas hem.
Jag är så till mig över att vi blir med barnvagn imorgon att den förväntan jag har gör att jag inte kan sova, när jag blundar så är den det enda jag kan tänka på :D Om snart exakt 12 timmar är jag på väg hem med den. Kommer absolut att lägga upp bilder då på Julians fin fina roys roys :P




Vår katt Gibson som älskar alla nallar och gosedjur har än inte brytt sig i den, han älskar nallar och bär gärna runt på dom stora som små :) Mina Mirandanallar som jag fått eftersom av Mattias brukar han göra allt för att få tag på, han hoppar upp i hyllorna för att hämta ner dom. Så jag hoppas innerligt att han låter bli dessa godingar som hänger och dinglar ovanför. Men om jag känner honom rätt så kommer jag nog hitta honom nån dag sittandes i sängen och boxa på nallarna :D


Gibson, nalltjuven som på denna bild ser så oskyldig ut sååå :)

Vecka24 har vi nu rasslat in i och det känns så himla overkligt, men Julian påminner mig nästan ständigt om att det faktiskt är sant då han sparkar och bökar ♥ Så underbart att det inte går att beskriva känslan och kärleken jag bär på med ord!

Kommentera inlägget här :