Julians fina barnvagn ♥

Nu står den här hemma och den är mycket snyggare än vad vi trott den skulle vara, superskön att köra med jätteskön fjädring i, Julian kommer att ligga så gott i den.
På bussen hem fick jag en kommentar om att jag hade en jättefin vagn, hihihi.. lite stolt blev jag allt. Och nästa gång den ska ut och köras kommer jag vara ännu stoltare för då kommer ju lilla Julian ligga i den ♥

Så här ser den ut




Jag har så fruktansvärt ont i ryggen/fogarna, så jag ska nu ta mig en varm dusch och lägga omkull mig en stund.
Ville bara uppdatera lite kort med en bild på de fina åket :)

Kommentarer :

#1: Sarah

OJOJOJ! Är den så fin! Nästan så jag ändrar mig haha. Jag kände på en sådan för ett tag sedan och jämfört med ex emmaljunga som är mycket hård i gungningen så är denna riktigt härlig att gunga och köra. Lilla prinsen, kommer ligga riktigt gött i den. Kram vännen

skriven
#2: Denise

Tack så mycket vännen, ja vi är faktiskt galet nöjd med den :)

skriven
#3: Lila

Oh...visst är vagnen snygg! Vi kommer troligen oxå köpa en Happy. MEN jag har inte riktigt fattat det där med liggvagnen. Ingår sittdelen (som man kan byta till) eller måste man köpa till den? Kramis Lila

skriven
#4: Lila

Hej hopp igen!!! Efter ditt tidigare inlägg så misstänker jag att både liggvagn och sittdel ingår:).



Jag trodde det från början, men om man läserBrios barnvagnskatalog så får man info som att man får köpa var del för sig. Förvirrande! Men jag tror jag har koll på läget nu:):) //Lila

skriven
#5: Denise

Hej Lila :)



Ja vi älskar den, och den var så mycket snyggare i verkligeheten, har ju sett provexte i butiken men i den färg vi valt. Vi är så nöjda med den.

Vad kommer ni att köpa för färg?



När man köper liggvagnen, så följer själva stommen till sittvagnen alltid med (som jag har förstått det), sen är det tyget till sittdelen man köper till då man gör den helt komplett. Tyget kostar sen 1795:- . Man kan oxå välja att köpa den i bara sitt eller liggvagn, vilket nästan är den enda vagnen man kan göra det med. De flesta andra vagnar köper man ju med sittdelen och får sen kompletera med liggdelen.



Ja vilken djungel det är med barnvagnar och babygrejer överlag, men galet mysigt och roligt att handla :)



Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :