Vår älskade lilla Julian!

För en vecka sedan idag så föddes vår underbara son. 11:27 tittade den underbara lilla varelsen ut 47cm och 2720g.






Allt gick jättebra och behöver jag säga att vi är lyckligast i hela världen. Han är så underbar!

Förstår att ni väntat länge på detta inlägg men vi har haft lite fullt upp samt att jag varit lite trött efter snittet. Men jag har ändå hämtat mig jättebra och har inte längre ont.
Imorgon kommer bvc på hembesök och då ska stygnen oxå tas.
Vi kom hem i lördags och allt har gått jättebra, kändes helskumt att få åka hem med Julian, nästan som att vi kidnappat honom och att bb snart skulle komma och hämta tillbaka honom. Men inte det :) Vi fick behålla honom, han är vår hur svårt det än är att förstå.
Vi kan inte se oss mätta på honom och vi går runt här hemma på fluffiga blå moln, jag har ett lyckorus i kroppen som gör att jag skulle kunna bestiga Mont Everest, hur trött man än är :)
Han skänker oss en sån glädje som jag aldrig trodde jag skulle uppleva, som jag inte trodde var möjligt!
Hans kläd stl är 44 och när han bara var ett par timmar gammal fick pappsen bege sig till stan för att inhandla honom lite kläder så vi kunde klä honom :) För de kläder vi hade handlat hem är stl 56.
Då de sagt på tillväxtultraljudet att han skulle väga ca 3600, en "liten" miss i beräkningen :)

Kommentarer :

#1: Sarah

Wow!!! Helt perfekt och alldeles alldeles underbar! Äntligen! Jag är så glad för er skull! Hoppas vi får fortsätta följa er nu som familj :) saknar dig här i bloggen ju och skulle vara jätte roligt att följa er.

skriven
#2: Tonci

Vad söt han är!! STort grattis till er!

kramar

skriven
#3: Agnes

Åh va roligt! Han är riktigt fin.. Stort grattis och jag hoppas oxå att vi får fortsätta följa er.



Jag är själv gravid i v 19 nu och hoppas verkligen att en sån liten plutt kommer komma till oss till hösten. Sån lycka!



Kramar och kärlek till er! :)

skriven
#4: Matilda

Men herregud vilket fin Julian ni har fått :) grattis äntligen!!!!! Dom gjorde en lite miss på hur stor love skulle vara också han skulle väga runt 3500g men kom ut och vägde 2450 :) nu är de bara att mysa en massa hoppas jag ser er på stan fram över. Grattis igen!



Matilda

skriven
#5: Mikaela

Stort grattis till er söta lilla Julian!!



Kram

skriven
#6: Marielle

Åhhh, äntligen!! :) Vilken sötnos! Stort grattis till hela familjen. :)

Så glad för eran skull!



Många kramar!

skriven
#7: Ett plus ett blir vadå?

Stort grattis! Så fin han är. :)

Jag kan knappt vänta tills vi får åka hem med vår egen pojke om några veckor.

skriven
#8: Linnéa

Grattis:) vilken liten sötnos:)

skriven
#9: Jenny

Stort grattis! Vad underbart ! :)

skriven
#10: Linda

Åh äntligen!!! Massor av grattiskramar!!

skriven
#11: Tina- mamma till Julian

ÅÅÅH grattis!!! Vilken OTROLIGT bedårande liten kille ni fått. Så vacker!! Och det vackraste namnet har ni ju valt!



Grattis igen och se nu till att bara njuta i fulla drag av ert nya liv.



Numera springer min lilla Julian omkring här hemma och de första orden börjar också komma :) Att vara förälder är en sån lycka och jag är sååå väldigt glad för er skull!!!!!

skriven
#12: Nilla

Stort grattis till er! Tänk att han äntligen är här!/Kram engel från Faluntråden.

skriven
#13: erika

Åhhh vilken vacker son!! Sååå söt!! Stort grattis iaf!! Skrev tidigare med dig på familjeliv eftersom vi också gjorde provrörsbefrukning i falun! Blev så glad nu när jag såg att ni hade fått en pojke, blev alldeles tårögd :) fick juh en pojke vi med 1 jan -11. Stort grattis iaf och må sååå gott!!

skriven

Kommentera inlägget här :