Vecka5/Ruvdag9

Idag har jag mest vart trött och slut, inget illamående tack och lov. Idag går jag in i vecka5 och jag hoppas så att veckorna får fortsätta ticka på och att jag den här gången får en växande mage.
Både jag och Mattias har svårt att glädas riktigt ännu, vi ser testerna som bara blir starkare och starkare för VAR dag. Men ändå vågar vi inte glädas riktigt, den riktiga glädjen har förstörts av alla tidigare missfall. Vi har ju vart här förr, tre gånger för mycket, jag antar att det är kroppens egna försvar. För oron att vårt hjärtegryn ska ryckas ifrån är väldigt stor.
Varje dag som går med ett starkt plus är en stor seger just nu.
Vi kommer att vara så här oroliga fram till vulet, på måndag nästa vecka får vi en tid till det.


Dagens test ser ut så här, det övre är från igår. Och jag tycker man ser en tydlig tegring för var dag. Det stiger fort, så fort att man ibland undrar om det är två där inne =)

Kommentarer :

#1: Anna

Heja, heja från mig och Houdini! Det ser bra ut så tummarna hjälper. Vi håller dem vidare!

skriven

Kommentera inlägget här :