Pizzatime =)

Hur ska man kunna vänta till den 11 oktober med nerverna i behåll, det känns verkligen som en hel evighet dit. Jag kommer mala sönder mig stundvis av oro innan dess.
Tacka vet jag de digitala testerna som visar i tre olika steg i början av graviditeten att det faktiskt går åt rätt håll. I slutet på veckan ska jag ta ett nytt digitalt som jag hoppas kommer visa mig gravid 2-3. Sen blir nästa steg att få se testet då det sen visar 3+. Det är min livhake fram till vulet.
Men jag har tagit in och nu accepterat att jag/vi är gravida. Och jag har en bra känsla oxå som jag stenhårt försöker håller fast vid då oron knackar på.


Ikväll tänker vi fira med lite pizza, jag har precis ringt och beställt med hemkörning=)
Blir pizza och kika på Adam Live som börjar nu halvsex. 

Kommentarer :

#1: Tina

Jag är så glad...SÅ glad för eran skull ska du veta. Jag minns när vi blev gravida samtidigt förra hösten och jag senare fick reda på att ni fått missfall, jag blev så himla chockad och jag tog liksom verkligen åt mig speciellt då vi var ungefär lika långt gångna! Jag tror att jag speglade din situation på mig själv och kände verkligen vilken väldig väldig sorg det måste ha varit och är för er att ha fått missfall! Så du ska veta att även fast vi inte känner varann så tänker jag på dig/er mycket och jag är superglad att ni äntligen har en liten skatt i magen igen. Och förresten så tycker jag också att denna gången känns annorlunda för er på något vis, det känns verkligen som att det är nu ni kommer få eran bebis!!!

skriven
#2: Linda

Hoho, kan ju bara bli en bra dag för vul:et! Min födelsedag! ;o)

Ta hand om er alla tre nu!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :