Tack!!

Måste tacka för alla fina kommentarer jag får och olika tips mot illmåendet. Både jag och Mattias tycker det är roligt att så många följer oss på vår resa, det värmer otroligt mycket i våra hjärtan!
TACK igen ni är alla guldvärda!

Har precis sett klart på Idol kvällens nöje :) Jag har från eftermiddagen börjat må lite bättre. ar fått i mig ett par kiwis och nu står det risvatten och kokar på spisen som jag tänkte värma på lite kebabgryta till. Jag är sjukt hungrig och måste passa på medans tillfälle ges och jag hoppas så att det kommer smaka bra.

Kommentarer :

#1: Jenny

är så glad för eran skull att ni lyckats den första tiden här nu då det inte lyckats så långt förut, det känns som att detta är den gång då det går hela vägen, nu har ni stått ut och gått igenom mer än många andra och nu får ni belöningen... hejja hejja...

hoppas du får i dig lite mat snart som du kan behålla

KRAAAAAAAAAAAM

skriven
#2: Anna

Heja Molly och den mörkhåriga Amanda!

skriven
#3: johanna<3

sv: japp rätt;)!

skriven

Kommentera inlägget här :