Ruvdag 4

Ovissheten börjar ta tag om en, det går segt nu. Jag tror helt säkert att tiden står helt stilla stundtals, iallafall min klocka!
Jag mår bra hittils inga nya symtomer som dykt upp. Molvärken sitter i samt att det lilla illamåendet gör sig mer till känna. Jooo just, brösten har gått från att vara ömma till sprängande samt att det till mannens stora lycka oxå vuxit på sig =)

Vill även passa på att säga STORT GRATTIS till http://langtantillbarn.blogspot.com/ som idag fått ett jättefint plus på sin testdag, hoppas så att alt får gå bra nu och att lille Dutt får bli storebror till hans ettårsdag!


Slänger in en dagfärsk bild oxå på vår katt Gibson, som ligger ute på ballis och njuter, upptryckt mot min mindre vackra solros. Förstår inte vad som hände med den, den slog ut till en fin solros, men bara efter ett par dagar så slöt den ihop sig igen, ja ni ser ju själva hur den ser ut =) Andra året i rad jag misslyckas med den. Så nu tänker jag inte sätta den till nästa år.



Skönt att det är fredag idag, en hel helg att bara få mysa med min bättre hälft. Nästa helg jobbar han så då ser jag inte mycket av honom alls.
Nu ska jag göra mig lite lunch, de suger i tarmen =)

Kommentarer :

#1: Linda

Ååh fina kissen!! Förstår att tiden måste kännas segare än sirap! Hoppas du/ni finner givande sätt att få tiden att gå. Kanske skulle prova geocaching? ;o)

Kram!

skriven
#2: Längtan

Vilken underbar katt du har och han ser ut att ha det riktigt skönt där.

skriven
#3: Denise

Tack Linda Och Längtan! Ja han är helt underbar vår lilla bråkstake =) Alldeles för bortskämd sägger husse och sneglar på matte...harkel harkel....öhh förstår inte vad han menar =) Men i brist på barn att få skämma bort så :)

Men snart får vi förhoppnings vis en liten att överösa med vår kärlek!!

skriven

Kommentera inlägget här :