Ruvdag 1

Finns inte alls mycket att säga än om ruvningen. Förutom att jag inatt fick sån fruktansvärd molvärk i magen, det var som mensvärk gånger tio. Jag trodde först jag var i behov av att sköta magen men inte det. Fick sitta uppe en stund innan jag kunde lägga mig igen. Molvärk är ju bra tecken så jag blir inte så orolig.

Den offisiella testdagen är den 18/9, känns som en hel evighet tills dess. Så är det ett minus på den dagen så har vi misslyckats. Men här ska inte pratas om nåt minus, ett plus vill jag ha, så starkt att det nästan lyser i mörkret =)

Inatt gick Mattias farfar bort, det var prostatacancer som sög livet ur honom, så för tillfället är tankarna någon helt annanstanns. Inge roligt alls med dödsfall :/ Men vi får se det till att han har det bra nu tillsammans med sin fru som för ett par år sedan lämnade oss, det var lungcancer som sög livet ur henne. Han har saknat henne så mycket sen hon gick bort, och jag hoppas de nu har förenats igen ♥

Kommentera inlägget här :