När ska det sjunka in??

Imorse låg jag i sängen med en jättejobbig känsla, det kändes som att jag idag skulle mötas av svagare tester. Så här ser det ut och jag lär ju erkänna att jag hade fel =) Teststrecket är idag starkare än kontrollstrecket.



Jag har så svårt att ta in detta, trots att testerna bara blir starkare och starkare. På söndag är den riktiga testdagen och sist vi plusade så hade de positiva testerna bleknat bort till testdagen. Men det ska inte ske den här gången, vill så gärna få ro den här båten i hamn. Jag känner mig tröttare och illamåendet går upp och ner. Molvärken i magen blir påtagligare då jag rör mig. Och mitt älskade kaffe är inte alls gott längre =)

Kommentarer :

#1: Tove

Håller tummarna att det går vägen nu! Måste berätta att sedan jag började läsa din blogg för några dagar sen har jag drömt varenda natt att jag har varit gravid!! (jag har en son som är 4 månader) Lite lustigt...!

skriven
#2: lilly

NAMNINSAMLING GÄLLANDE BESLUTSSTÖD FÖR KVINNOSJUKDOMEN ENDOMETRIOS!



Hej! Det är dags att läkarkåren börjar ta endometrios på allvar nu.
Det är dags att försäkringskassan börjar ta endometrios på allvar nu.
Det är dags att det ges ekonomiskt anslag till mer forskning.
Endo är inte lite mensvärk. Det går inte över med ”ett varmt bad”.
Sedan den 1 oktober 2007 finns rekommendationer, beslutsstöd kallat, för läkare och Försäkringskassans handläggare när det gäller sjukskrivning och sjukpenning. I dag finns det beslutstöd för ett hundratal diagnoser. Men för endometrios – den TREDJE vanligaste kvinnosjukdomen finns det inga direktiv.
Endometrios är en fruktansvärd sjukdom som måste få en riktig sjukdomsstämpel!
Vi vägrar att fortsätta lida i det tysta längre.
5-10% av alla kvinnor i Sverige har lidit i det tysta länge nog.
Nu höjer vi våra röster.



Skriv på du också.
Länk:
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?endometrios

skriven
#3: Tina

Åh känner igen mig...drack inte kaffe under hela graviditeten med Julian för det var helt enkelt inte gott. Nu har jag så smått börjat igen med en kopp om dagen (börjar försiktigt eftersom jag ammar fortfarande) Men det är sååå gott nu igen. Så du kommer få tillbaka ditt älskade kaffe en vacker dag ;) Jag är så glad för din/eran skull. Det där testet visar ju ett riktigt ordentligt positivt svar!

skriven
#4: lillmaria

Ååh! Grattis älskade "lillasyster"! /M

skriven
#5: Jenny

wohoooo snart testdag!! det är ju ett gott tecken att det blir starkare och starkare.. det är denna gången det håller hela vägen vännen <3

skriven
#6: Denise

Tack så mycket för eran omtanke och fina ord till mig, det betyder oerhört mycket för oss!

skriven

Kommentera inlägget här :