MusikBola

För ca en vecka sedan sa jag till Mattias att jag senare vill köpa en musikbola att ha runt halsen, som bebis kan få lyssna till då den rör sig mot magen. Den plingar och låter tyst och harmonikst. Jag såg dom då jag arbetstränade på babyproffsen och har sedan dess bara längtat att efter själv få äga en sådan en dag.
Så vi bestämde att vi skulle inhandla en då vi vart på vulet.

Men en annan läste mina tankar =) Fick en sådan i present idag av Johanna och hennes familj, hon är gift med Mattias bror. Och de bor egentligen i örnsköldsvik men är nere nu för de har begravt deras farfar idag. Jag blev verkligen jätteglad och jag längtar så tills jag kan börja använda den, än är det ju lite tidigt. Kan ju använda den nu oxå i syftet för att den är så fin för lilla liten kan inte höra den än på ett tag.




Slänger upp en bild från ett test taget igår oxå :D Och jag är så nöjd med det jag ser!

Kommentarer :

#1: Sofie

Mysigt! Jag hade också en bola när jag var gravid. Följer er resa med spänning. Detta kommer att gå bra. Jag känner på mig det!

skriven
#2: Åsa

Hej Denise! Jag har följt din blogg en tid nu. Extra spännande blev det när jag insåg att vi hade samma testdag (18/9). :) Jag gjorde dock ET 31 augusti. Jag fick också ett plus! Jag tog 4 test innan jag vågade tro på det. Sedan har illamåendet varit en bekräftelse. Men sedan ett par dagar tillbaka så känner jag ingenting i magen och ingenting i brösten (som ömmade förut). Känner du något mer än illamående? Skulle du råda mig till att köpa ett till test? Tack på förhand! Ha det gott!

skriven
#3: Denise

Tack så mycket Sofie roligt att du följer vår resa!



Åsa: Tack för din kommentar, roligt att du följer vår resa. Och GRATTIS till erat plus. Jag tycker absolut att du ska köpa ett test om du känner dig orolig. Jag har hittils testat mig med 40 tester och alla har vart positiva men det sjunker ändå inte in. För min del är de tidigare missfallen som nu förstör lyckan för mig och gör mig till en testnarkoman!

Jag mår oftast illa och har ömma bröst. Men stundvis så kan jag må hur bra som helst, inga ömma bröst eller illamående. Symtomerna kommer och går lite i början vilket kan göra en hur orolig som helst. Så mitt råd är att ta ett test, och jag hoppas du får mötas av samma resultat som jag var dag ett STORT fint PLUS.

Hoppas jag kunde hjälpa något hör gärna av dig med resultatet då du testat!

Massor med Kramar till dig!

skriven

Kommentera inlägget här :