Jag är totalt bortglömd...

Jonn Blund har missat mig inatt oxå, kankse har han råkat radera mig ur gps:en :P Nämen jag skulle seriöst vilja få ro i kroppen så jag kan somna, lite träligt att sitta här ensam på nättaerna. Upp och ner ur sängen som en JoJo.
Jag som hade fattat att supertrött var ett gravsymtom inte insomnia som jag drabbats av. Men tröttheten lär ju komma ikapp, hoppas jag för just nu längtar jag efter att få sova många timmar i sträck.

Kommer Jonn Blund förbi er så får ni gärna knappa in Seminariegatan på gps:en och tacka på förhand! Jag ska nu göra ett nytt försök att krypa ner i sängen där min underbara bättre hälft redan ligger och sussar med ett gäng katter brevid sig :) Uppvärmd är den iallafall.

Har rätt mycket växtvärk nu, vår lilla arbetsmyra jobbar på och jag tycker det är så mysigt♥

Kommentarer :

#1: Suz

Ja byta vecka är underbart.

Du och längtan byter på samma dag och jag följer er tätt i hälarna med en dags skillnad.

Så idag är det dags för mig.

Grattis till oss alla 3

skriven
#2: Denise

Ja det känns som en seger var gång man får gå in i en ny vecka =)

Härligt att vi är ett par stycken som får följas på den underbara resa!

skriven

Kommentera inlägget här :