Ingen tvekan

Testet idag gav mig en lite chock, det övre testet är från igår och det undre har jag precis tagit.



Illamåendet har kommit på besök, jag sitter med en känsla hela tiden i kroppen att jag måste spy närsomhelst, föröskte få i mig frukosten men jag fick ge mig innan allt kom upp igen. Trodde jag skulle klara mig från det men det verkar inte så. Jag är helt lamslagen, varje rörelse jag gör får det att vilja vända sig i magen. Ingen trevlig biverkning, men det är bara att tacka och ta emot. Ska verkligen försöka att inte klaga =)

Kommentarer :

#1: Anna

Finemang :)

Här sitter jag och kämpar mot halsbrännan.



Att vara gravid är underbart <3



Kram

skriven
#2: Linda

Ja jag är SÅ glad att jag slapp illamåendet! Det verkar verkligen inte kul! Men låter det hemskt om man tycker det låter bra att du mår illa? Jag hoppas du förstår vad jag menar! ;o)

Kram!

skriven
#3: Yrväder78

Kul att se att det stiger ordentligt! Jag testade också gång på gång, kan fortfarande känna lust att göra det ibland, blir liksom inte trött på att se PLUS. Har slut på test nu och det kanske är lite i överkant att beställa nya när man är i vecka 7. Kan lite uppmuntrande säga att jag just läste en studie som tydde på att de som mår illa inte lika ofta får missfall. Jag sitter och försöker trösta mig med det... Försöker dricka te med ingefära och citron, vet inte om det hjälper, men det gick ned i alla fall... Kram

skriven
#4: Katja

Jag mådde ju illa mellan v 4-8 typ, men bara om jag inte åt, åt jag så mådde jag bra :O)

skriven

Kommentera inlägget här :