Imorgon

Ja, imorgon vid den här tiden, ligger jag här i soffan med något alldlees underbart i min mage <3 Vårat hjärtegryn ♥
Jag är för tillfället väldigt brainover. Och vill bara få ett slut på den här dagen och snabbspola förmiddagen imorgon.
Just nu fördriver jag tiden med att kolla på idol och jag tycker inte alls om årets jury!

Imorgon vid mitt nästa inlägg, då är den här väntan över. Men istället har den bytts mot en väntan som kommer vara mycket värre än den vi står inför just nu. Men vi längtar och är sjukt förväntansfulla!

Kommentarer :

#1: Tessan (tuk)

Lycka till. väntar tills min tur också snart:)

skriven
#2: Linda

Ja, jag fattar inte varför de måste vara så genuint taskiga mot en del. Om den sökande må hända är dålig behöver man väl inte såga vid fotknölarna, sparka på stumparna och skicka dom till långt-bort-i-stan? Men det är väl som Gordon Ramseys skrik och gorm i "Hells kitchen", en del av showen...



Kommer gå kanon idag! Lite generat frågade jag min bästa vän som gått igenom samma sak (tycker ju detta är så fashinerande)hur sjutton det befruktade ägget kan "sitta kvar"? Vill man inte typ hänga upp och ner första veckorna? Xo) Kanske redan berättat detta förresten, men hon gjorde en liknelse med ett sandkorn mellan två pannkakor, så tryggt låg det där inne. Av någon underlig anledning tyckte jag det lät så mysigt! Kanske för att det onekligen verkar väldigt tryggt! :o)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :