Första morgon kräken :/

Idag blir det ingen testbild, det kan inte bli starkare än vad det är nu då teststrecket fortfarande är starkare än kontrollstrecket.
Inatt har det molat på i magen hela natten samt ett illamående som legat och pyrt, när jag var upp 06 och kissade så mådde jag så illa att jag tog en lergigan och en panodil för magen. La mig igen och låg väl ca 10minuter tills jag bokstavligt flyger upp till toan och hulkar och hulkar.
Kommer in i sovrummet igen där Mattias ligger och småfnissar åt mig. Trodde då att detta skulle bli en jobbig dag. Men då lergiganen börjat värka försvann illamåendet och jag kunde somna om. Sen mådde jag mycket bättre då jag vaknade. Jag hatar verkligen att kräkas, har lite kräkfobi så jag hoppas detta inte blir till en vana. Men samtidigt känns det skönt att må illa för då vet man ju ändå att man är gravid. Det vill liksom inte sjunka in.
Kanske gör de det på söndag då jag går förbi testdagen och på måndag kommer jag få tid för vul. Det blir nästa delmål, att ta sig till vulet och få se ett tickande hjärta.


Äsch! Jag slänger in en bild ändå på dagens test =)


Kommentera inlägget här :