Ett hjärtegryn ♥

Just nu så vilar den perfektaste blastocysten i min livmoder, som de även gjort aha (assisted hatching) på. Vi fick avslag på att få tillbaka två då de var av så bra kvalitè. Tre stycken precis lika fina hamnar i frysen.
Men som jag sagt tidigare så är vi nöjda med även ett embryo tillbaka. Jag har tar ju hellre ett ägg av bästa kvalitè än två som har sämre.
Slemhinnan var jättefin och för att den skulle fortsätta hålla sig fin så får jag även den här gången använda mig av östrogenplåster som håller slemhinnan i samma fina skick. De plåstret ska bytas var tredje dag och de ska jag fortsätta med fram till vecka tolv även progestronet ska jag kladda med till vecka tolv och fragminsprutorna. Men hur dumt det än låter så gör jag detta mer än gärna, bara det lilla hjärtegrynet vill stanna kvar hos oss ♥
Vi är mer än nöjda, och jag ber er att snälla hålla tummar & tår ett tag till för oss. För det är nu det bästa/värsta kommer att hända!
Skriver kanske lite mer senare, ville mest ge er en uppdatering om att allt gått bra och att jag nu är ruvare igen för sjätte gången.
puuuust!

Kommentarer :

#1: Anna

Åh, grattis. Vad härligt att allt har gått så bra! Nu hålls tummar och tår för ert hjärtegryn!

skriven
#2: Tonci

Grattis! Jag fortsätter hålla allt jag har :-)!

kram

skriven
#3: Denise

Tack så mycket Anna, ditt stöd betyder mycket!



Tack till dig oxå Tonci, vad roligt att du kikat in hos mig. Jag har följt er resa sedan länge, och jag och min man håller tummarna för er nu, jag ska nog adoptera ett par extra =)



Kramar till er!

skriven
#4: Ett plu sett blir vadå?

Åh vad roligt! Jag håller tummarna att allt går bra nu.

skriven

Kommentera inlägget här :