Dödstrött

Idag har tröttheten slagit rekord, jag har sovit hela dagen. Och skulle lätt kunna lägga mig igen. I ca en veckas tid så har jag haft en tid på natten mellan 03-07 som jag sover jättedåligt. Vaknar för att jag måste kissa men sen går det inte att somna om. Jag är rädd för att jag kommer vara vaken hela natten nu efter dagens sovmaraton. Men ögon känns fortfarande tunga som bly så det kommer nog gå bra.

Ikväll klockan åtta börjar en dokumentär på svt1 som heter Barn till varje pris, den handlar om olika par som av olika anledningar inte kan bli gravida och får hjälp med provrörsbefruktning.
Den 6oktober på trean börjar oxå en dokumentär om barnlöshet. Jag och Mattias kommer självklart att sitta bänkade med många blandade känslor i våra kroppar. Ska bli spännande och interessant att se.

Kommentera inlägget här :