Det är svårt att ta in

Vill börja med att tacka för era kommentarer, igår hade jag läsar rekord igen =) Jätteroligt att fler och fler kikar in här!

Dagens test :



Hcg`t stiger verkligen med en väldans fart, vilket är så underbart att se.
Det är lite svårt att ta in att vi nu är gravida för fjärde gången. Man går på nåt vis bara och väntar på att lyckan ska ryckas bort. Vet ju hur snabbt det kan vända. Första målet är nu att få behålla det här pluset fram till testdagen, sen blir det att ta oss fram till vulet som brukar göras i vecka8, där jag hoppas vi får se ett tickande hjärta. Just nu är jag i vecka4 på onsdag byter jag vecka och då blir det vecka5 =)

På nåt vis känns det änså bättre nu än vad de gjort de tre senaste gångerna, jag har ett annat lugn i kroppen. En dag i taget är det som gäller nu och jag tycker verkligen att tiden sniglar sig fram.

Jag sover sämre vilket beror på att jag behöver springa upp 4-5 gånger per natt och kissa, ibland är det två gånger i timmen som gäller. Sen vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Om jag inte äter så kommer illamåendet, så jag småäter nåt hela tiden. Tomat frossan hänger kvar och kryptoniter kan jag få ett sjukt sug efter, synd bara att man får så ont i gommen av dom :/

Kommentarer :

#1: Knoddis

GRATTIS <3

skriven
#2: Tove

Låter lovande, håller tummarna!!!

skriven
#3: Marielle

Många grattis igen!! :)

Kul att se att det bara bli starkare och starkare! :)

skriven
#4: Katja

Så fint :O)

Jag gillade inte tills slut att folk hela tiden sa "hoppas det går vägen nu" tyckte det så negativt, jag tänkte ju inte hoppas själv..

Jag tänkte nu går det ju vägen.. förstår du hur jag menar?

Jag vet att det går vägen för er nu, för det måste, massa kramar <3

skriven

Kommentera inlägget här :