Dag5 -Gravid?

ser ni det vi ser =) Hoppet växte sig starkare nu.
Som dom flesta vet så är jag testarnas konung, skulle inte klara en ruvning utan mina tester, på gott och ont så klart.
Men en dag som denna känns de rätt gött att se dom! Det är som sagt tidigt än men vårt hjärtegryn även kallad lilla arbetsmyran verkar hålla sig kvar.
Vi tyckte vi fick ett nog fint test imorse, men så testade igen alldeles nyss  och då har det redan blivit starkare.

Men som grynet arbetat på idag så vore det konstigt annars =) Har haft så sjukt mycket molvärk sen inatt som har hållit i sig hela dagen, det känns ju inte farligt på nåt vis och jag vet ju nu vad det är, så det gör inget =)

Jag hoppas nu att vi väntar barn och INTE missfall!

 


Kommentarer :

#1: Anna i gbg

Oj vad spännande... jag vet inte riktigt vad jag ska titta på, på detta testet, men om ni säger att det ger ett positivt svar, så hurrar jag och hoppas att det blir tydligare och tydligare... :-) Molvärken är ju ett bra tecken, snart kan du inte dricka kaffe mer och då vet vi ju definitivt vad som är på gång ;-) Följer med spänning vad som händer härnäst!! :-)

skriven
#2: Denise

Brevid det röda starka strecket till vänster ser man ett ljus rosa streck det är det som visar att man börjat producera hcg. Man ser mycket bättre i verkligheten, imorgon ska jag testa med cb det brukar visa bättre. Men som sagt det är ju sjukt tidigt än, men fullt möjligt =) Så nu hoppas vi det blir starkare =)

skriven
#3: M

Vilket fiiiint extrastreck ;) Håller tummarna för att det kommer blir starkare och starkare!!

Kram

skriven
#4: Marielle

(ny här..)

Vilket fint extra streck!! Grattis!! :)

Nu hoppas vi att det bara blir starkare och starkare!

Mina tummar hålls!

skriven

Kommentera inlägget här :