Äntligen♥

Då har ssk Ingela ringt, och den 11 oktober kl 15:45 så har vi tid för vul. Då ska vi få se vårt lilla hjärtegryn och med ett tickande hjärta hoppas jag på. Jag kommer vara i vecka9 8+6 den dagen.
Nu vill jag gärna snabbspola tiden fram till dess.
Ingela är så underbar och gillar oss så mycket det har hon själv sagt, det är lite mer personligt med oss säger hon. Så när hon gav mig tiden så kollade hon självklart att hon jobbade den dagen oxå så hon kunde vara med, hon sa att hon är lite egoistisk då det gäller oss och sen skrattade hon gott. Hon vill så gärna följa oss på hela den här resan och hittils så har hon gjort det, hon trixat med tiderna så hon har jobbat då vi ska komma. Så otroligt gulligt av henne!

Hon skulle även fixa ett recept på lergigan comp till mig så jag får lite hjälp mot mitt illamående. Vissa dagar går det bättre, men idag har det inte vart skoj alls :/ Men jag vill gärna ha mitt illamående kvar för det är ju ett verkligt bevis på att vi har en liten i magen. Jag tar vilka krämpor som helst nu, bara lilla liten stannar hos oss ♥ Jag gör vad som helst helt enkelt =)


Nu behöver jag allt den där tidsmaskinen =)

Kommentera inlägget här :