60 minuter.

Ja nu är det inte alls länge kvar tills vi ska åka till kliniken och hämta hem våra/vårt hjärtegyn ♥♥
Jag är alldleles lamslagen av väntan, det känns som klockan stundvis har stått stilla, men antagligen så har den tickat på, för nu är timman snart slagen.
13:40 är det dax. Vi är fulla av förväntan och vi tror det kommer att gå bra.
Det jag gruvar mig för nu är det kommande dagarna vi har framför oss av ovisshet, finns inget som kan knäcka mig så psykiskt som en ruvperiod. Man vet att man fått tillbaka ett livsdugligt embryo, men sen vet man inget mer förrän man får det slutgiltiga beskedet, ett positivt eller negativt test.
Usch, jag blir illamående av bara tanken på det. Det brukar gå rätt hyfsat fram till dag 7-8, sist visste vi på dag7 att vi var gravida då fick gravid 1-2 på displayen.
Och ingen gång är den andra lik så man ska inte jämföra. Men det är sjukt svårt att låta bli.

Nu ska jag fixa med det sista, sen bär det av till kliniken!

Kommentera inlägget här :