vecka 8+0 och home sweet home :)

Hemma igen och det firar vi med att påbörja en ny vecka. Sitter nu i soffan och bara njuter, tre katter här hemma som var mycket glada att se mig och efter 15 kommer min bättre hälft hem.

Jag låg fortfarande på gränsen på natrium i kroppen och skulle salta maten lite extra så skulle det nog gå till sig. Men jag måste hålla koll på vikten, får inte gå ner nåt. Vågen står nu på 48.5 och jag hoppas den ska ticka uppåt och inte neråt. Vill så gärna att det här ska gå bra nu så jag får vara kvar hemma och inte behöver åka in igen. Det låg ett par tjejer till där som oxå var nygravida och inte fick behålla nåt, en var inne där för tredje gången och var nu i vecka11 så jag hoppas jag slipper åka som en jojo mellan hem och sjukhus. Men å andra sidan så är det ju en otrolig trygghet att veta att man får hjälp ifall det barkar utför igen.

Ikväll får jag Biffgreta till middag Mmmm det bara vattnas i munnen på mig vid tanken. Gott ska det bli!

Kommentarer :

#1: Anonym

Härligt att höra att du fått komma hem nu! Har tänkt på dig... tänk vad du får vara med om. Jag tycker på något vis att vi (alla kämpare) förtjänar att få en problemfri och fin graviditet efter allt vi gått igenom för att komma dit. Men det är väl önsketänkande förstås, är det något man lärt sig av resan så här långt så är det att livet inte är rättvist... Men i alla fall... Roligt att du är hemma igen och att liten mår bra i magen! (Har varit borta och inte kunnat läsa på några dagar) Kram

/Yrväder

skriven

Kommentera inlägget här :