God mat till oss sen lite shopping på babyproffsen :)

Idag har jag en mycket bättre och lättare dag, till och med illamåendet håller sig borta. Och jag hoppas inte det kommer framåt eftermiddagen. För då ska vi gå ut och äta tillsammans och för första gången fira att vi väntar barn. Efter maten så fortsätter vi firandet med att gå till babyproffsen som har idag har kvällsöppet och även 20% på helasortimentet mellan 18-21.
Jag ska köpa gravidkudden som ni ser på bilden samt ska vi köpa skötbädden på bilden under.
Förstår inte riktigt hur jag, Mattias, 3katter och kudden ska rymmas i sängen, i värsta fall får jag platsa Mattias på soffan...hahaha :D Nä så elak är jag faktiskt inte. men lite trängre kommer de allt bli i sängen.

Fick ett sms av Mattias tidigare att han längtar tills vi ikväll ska gå och kika och inhandla lite smått, han tycker det börjar kännas mer verkligt allting. Det ska bli sjukt mysigt och behövligt att gå ut vi två ikväll och unna oss lite god mat och bara vara. Vi har haft ett par jobbiga veckor bakom oss då jag vart/är så finito och han har dragit ett större lass med allt än vanligt. Så den här kvällen kommer att göra oss gott i själen, vilket är precis vad vi båda beöver. Jag är sugen på lite kina mat :) Där kan man faktiskt äta bra mat till bra priser.




Kommentarer :

#1: waterlily

Vilken fin skötbädd!

skriven
#2: Linda

Hoppas ni fick en riktigt go eftermiddag/kväll tillsammans!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :