Uppgiven :/

Det sista läkaren sa till mig innan jag lämnade sjukhuset igår var att jag MÅSTE ha koll på vikten, får inte gå ner mer. Igår när jag kom hem så stod vågen på 48.5 idag står den på 47.3. Igår smååt jag hela dagen mellan lunchen och middagen. Under kvällen fick jag även i mig 3 mackor och fil och flingor. Men mellan dessa måltider så går det inte länge förrän det vrider om i magen och allt bara rinner ur mig...bakvägen. Är så sjukt risig i magen, nu kräks jag inte upp födan den rinner rakt igenom mig istället.  Jag ser ju redan nu vart det här kommer bära av... usch..jag vill inte lägga in mig igen :/

Kommentarer :

#1: lillmaria

Men, alltså... varför måste du råka ut för allting, Denise? Det är inte direkt rättvist, men det har vi ju konstaterat förr...

Vad sa de på sjukhuset? Var det magkatarr så det är det som spökar?

skriven

Kommentera inlägget här :