Stadstripp och en massa presenter till liten ♥

Idag stack vi iväg in till stan en sväng, Angelica ville ha lite besök på jobbet (babyproffsen) och jag har sedan länge även velat hämta ut blöjhinken och den hemliga lådan med lite smått och gott i. Så vi gjorde oss klar för staden, jag garderade mig med en lergigan för illamåendet. Illamåendet kom dock så fort jag klev utanför dörren.

När vi kom in till Angelica så kommer hon med en stor påse samt en skötväska som hon fyllt med massor av presenter till lilla liten, vi blev så sjukt glada och chockade över allt fint hon hittat på och gett oss. Vi har nu suttit här hemma och bara tittat på alla saker och lyckoruset bara steg i kroppen på oss, vi längtar så efter bebis nu!

Här kommer lite bilder på det vi fick:




Så mycket fina saker och den fina fällen kommer nog uppskattas mycket av liten ♥


När vi kome hem var jag helt slut och färdig, vi började göra iordning mat som blev rester från igår. Men jag hann inte äta mycket innan jag fick gå och krama om porslinstolen :/ Usch.. äckligt är vad det är!!!

Imorgon klockan 11 är det dags för att åka upp till spec.mödra för att prata om det läkemedel jag har och hur länge jag ska fortsätta med fragminsprutorna, det skulle vara skönt att slippa dom efter vecka tolv, men jag tror inte jag har sån tur. Som vanligt innan vul så är jag sjukt nervös och orolig inför hur det är med lilla liten. Jag är fortfarande sjukt rädd för att vi ska gå hem därifrån alldeles förstörda och uppgivna. Hoppas allt är bra och att lite växer och mår gott.

Nu ska jag faktiskt krypa ner och lägga mig en stund, blev helt färdig av den där timman som vi var på stan. Utmattningsymtom av allra högsta grad :/

Kommentarer :

#1: Sarah

Nej är det sant! Den pingufilten är den finaste som finns! Tittade också på den idag när vi var och dagdrömde på babyproffsen. Vad finns i babyboxen? När kan man hämta ut den? Vilke underbar vän du har. Kan tänka mig lyckan i din kropp, den förtjänar du vännen. Lycka till i morgon och uppdatera! Längtar tills att läsa inlägget. Kramar

skriven
#2: Denise

Ja vi kan knappt fatta själv att fick så mycket fint :) Så fruktansvärt snällt av henne.

Du går in på babyproffsens hemsida och registrerar dig där så får du ett mail där du ska skriva ut en avi som du sedan tar med till butiken så får du blöjhinken och boxen, den kan du anmäla dig till och hämta ut när du vill :) Det var inte så mycket i den blå boxen, en nappflaska av märket advent, några små skedar till deras små smakportioner, lite blöjor från pampers och en vi föräldrar tidning. Tycker absolut att du ska anmäla dig till den och hämta ut den.

Kommer absolut att uppdatera imorgon och får vi en liten bild så kommer jag absolut att stoltsera med den här :)

skriven
#3: Jenny

OMG säger jag bara.. shit va grejer ni fick.. grattis grattis. gud va kul! håller tummarna att det går bra på spec.mv imorrn. kram kram

skriven
#4: Anna

Åh, vad gulligt att hon gav er så mycket fina saker. Vad rart!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :