Orolig själ :/

Jag sitter just nu i ett vakum och väntar på att kliniken ska ringa upp mig och jag hoppas det gör inom snar tid och inte tio minuter innan de stänger för idag.
Mitt test har idag en mycket mindre stegring, det syns verkligen väl att det är svagare.
Så jag ställer nu in mig på ytterligare ett missfall eller MA. Hoppas ju självklart att det dumma testet bara spelar ett sjukt spratt. Men nu känner jag att jag inte vill vänta en dag till på att göra ett vul och se hur det ser ut. Symtomer kan man ha kvar än om graviditeten har stannat av, så det känns inte mycket till tröst nu. Mår idag bara lite illa och har inte haft nå kräkningar. Gav mig på en kopp kaffe och även den var godare än vanligt.
Jag går in i vecka8 imorgon så nåt bör det ju se tycker jag.... Usch!!!

Snälla håll era tummar för mig under dagen att vi kan få en vul tid och att allt oxå ser bra ut med lilla liten!

Kommentarer :

#1: lotta

Hej

nu är jag inte någon expert på tester men det tog oss ca 1,5 år att bli gravida med dottern så jag hann med att göra några test... Men är det inte så att det en bit in i graviditeten blir svagare tester? Har helt klart för mig att jag läst det...

Jag håller alla tummar jag har för att allt är ok!

Styrkekramar!

skriven
#2: Denise

Tack Lotta, Jo du har helt rätt i att testerna bleknar en bit in i graviditeten. Men inte så tidigt som v.7 tror jag. Vet andra som är längre gången än mig och fortfarande får superstarka tester då det testat. Så jag tror det är för tidigt än för att det ska blekna och det är normalt.



Usch... vad tankarna rusar, tycker mina symtomer försvann över en minut. Men just nu är jag i lite chock. De har inte ringt än... kan inte kalla dom för blixten.



Tack så mycket för ditt svar! Kram Kram

skriven
#3: Jenny

håller tummarna för er.. kan inte tänka mig in vilken ångest du måste ha nu efter vart med om detta förut.. jag hoppas så innerligt för eran skull att lyckan ska få stanna kvar... ni fins i mina tankar. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :