Nu bär det av på VUL

Ssk Maria ringde upp mig nu från kliniken och hon ville vi skulle komma in direkt så vi får se hur det ser ut. Ville inte att jag skulle sitta och må så dåligt. Så nu ska jag bara ta en dusch sen bär det av.
Skönt att de tog oss på så allvar.
Finns bara två sätt det här kan sluta på - Superbra eller superdåligt, inget mellanting utan antingen eller.
Jag är livrädd och hoppas ju självklart på det bästa resultatet! Hör av mig så snart jag vet hur det gått.

Håll tummarna för oss - Vi behöver dom verkligen!

Jag skakar av rädsla....

Kommentarer :

#1: längtan

Jag hoppas att du slipper få samma dystra besked som vi fick idag...



håller alla tummar

skriven
#2: M

Håller mina tummar för att allt ser bra ut!!

skriven
#3: Marielle

Håller alla tummar och tår för att allt ser bra ut!!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :