Naturvaggan

Sitter och kikar runt på lite sidor med babygrejer och längtar tills man får börja shoppa loss lite.
Den här underbara naturvaggan, har vi sedan länge bestämt att vår lilla liten ska få sussa i, en bloggvän till mig har den till sin son Vilde och den är mycket populär. Man kan ha den både inomhus och utomhus. Och får vi nu en majbebis så känns den helt perfekt, då vi redan planerat in att den ska få följa med hem till svärfar och min ingifta svärmors hus under sommaren, så kan man hänga den i trädgården (får då köpa ett insektsnät) så liten får ligga ute i det härliga sommarvädret och snosa. Den kostar 1199:- inkl madrassen vilket vi inte alls tycker är mycket. Trodde den skulle kosta mycket mer.
Ja det finns mycket man vill ha när man kikar runt, men den här vi alltså redan bestämt att vi ska inhandla.
Visst är den helt underbar?




Mattias jobbar idag och kommer  hem kring åtta ikväll så det är bara jag och katterna hemma idag.

Igår efter jag lunchat så kräktes jag tyvärr upp den, men jag tror det berodde på vitamin tabletten som min mage är sjukt känslig mot. Så idag låter jag bli den, barnmorskan sa igår att är magen känslig som min är nu så kan vitamintabletterna vara svår att få behålla än om man tar den vid måltid. Vid nästa besök så skulle hon även ta ett folsyreblodprov för att se hur de värdena såg ut. 
Tarmaran har blivit lite lugnare och allt går nu inte rakt igenom mig, vilket är oerhört skönt. Jag hoppas det får hålla i sig.

Jag ska verkligen jaga mig själv med piskan idag så jag får lite gjort här hemma, men det är svårt. Jag är fortfarande jättetrött och orkeslös. Har tänkt att ta mig ut på en skön och frisk promenad oxå, i den härliga höstsolen som lyser över oss idag. 


Kommentarer :

#1: Sarah

Jättefin vagga. Visst är det roligt att titta runt på bebisgrejer och bara önska att snart äntligen få börja shoppa. Det är vi värda. Ha det bra

skriven
#2: Linda

Åh vad fin! Jag var lite sugen på att ha något liknande med hänganordning i taket i sovrum och vardagsrum så man kunde flytta den. Tyckte dock det blev för dyrt för så kort tid. Köpte en större korg istället som enkelt kunde ställas var man ville, grymt bra men tyvärr växte hon ur den fort också. Hoppas du få må bättre snart!

Kram!

skriven
#3: Werkestam

Den är verkligen super!

Vilde sover fortfarande i den varje natt :)

skriven

Kommentera inlägget här :