Mat och vul på kliniken :D

Jag har fått börja äta och får även behålla det :) Jag är verkligen jätteglad, för dessa framsteg. Jag ska nu äta lite men så ofta jag kan. Har inte behövt ta något för illamåendet idag heller. Imorse så tog dom lite blodprover för att kolla hur saltvärderna låg i kroppen nu, strax innan lunch kommer ssk in med en spruta natrium som hon drar in i dropp-påsen, saltvärdet var fortfarande för lågt. Vilket inte är konstigt då jag vart fastande ett par dagar nu.
Jag är därimot väldigt trött och orkeslös fortfarande, men krafterna kommer nog sakta men säkert bara jag får behålla näringen.

Om en timma får jag en minipermis, ska till ivfkliniken för vårt vul och avslut, och som alltid innan en undersökning blir man rädd för att det lilla livet har lämnat oss. Tar absolut inget för givet, än är det mycket som kan hända. Ska bli skönt iallafall att få komma ut i friska luften och slippa droppställningen ett tag. Jag hoppas det är snäll och bjussar oss på en bild om allt ser bra ut, ögongodis på liten tackar man inte nej till ;)

Kommentarer :

#1: Sarah

Åh, vad spännande håller tummarna för att ni får en riktigt fin bild med er, som du kan jämnföra med tidigare! Imorgon är det min tur, är sååå nervös

skriven
#2: Denise

Tack så mycket vännen! Vi fick en jättefin bild. Jag kommer att ha dig i mina tankar imorgon, så lova att uppdatera mig så snart du kan/orkar. Förstår att du är nervös, men det kommer gå bra vännen. Vilken vecka är du i nu?

skriven
#3: Sarah

Åh, vad gulligt av dig! Imorgon är sista dagen i vecka 6. Känns riskabelt att gör VUL så tidigt etftersom man kanske går där ifrån mer oroad än lugnad. Men vi ska lyckas denna gången, så är det bara! Åh, vad er lilla liten växt snabbt. Man ser ju till och med armar och ben, inte klokt. Njut och unna dig att känna dig lycklig.

skriven

Kommentera inlägget här :