Hungrig!

Jag står fortfarande på droppet och får inte äta så mycket som en smula, behöver jag säga att magen ekar av tomhet så tomt att det gör ont i magen ibland. Somnade till en stund på förmiddagen och det enda jag drömde om var mat, haha jag drömde att jag sprang runt här i köket och stal mat.
Försökte flirta med ssk om jag inte kunde få ta en tallrik med fil och flingor men icke ej. Kanske får jag börja smaka lite imorgon. Det beror på vad läkaren tycker imorgon.
Mattias har just åkt hem, han kom hit vid fyra tiden. Han skulle kika förbi imorgon efter jobbet igen.
 
Så länge jag inte rör mig allt för mycket så är illamåendet skapligt, men så fort jag rest mig och gått lite så mår jag super illa. Har inte kräkts nåt sedan jag kom in och jag hoppas jag slipper. Magen är ju tom oxå, finns inget där som kan komma upp. Jag hoppas att denna nollställning ska funka. Men jag tror att jag kommer ha kvar mitt illamående ett tag till :/


Tusen tack till alla era fina och peppande kommentarer, det värmer jättemycket i hjärtat att läsa alla kommentarer ni gett mig. TACK! Ni är bara bäst mina kära bloggsystrar.

Kommentarer :

#1: Mattias

Du ska få vad du vill när du kommer sen :) Tycker synd om dig som mår illa heeela tiden! Älskar dig puss puss

skriven

Kommentera inlägget här :