Första Ronden.

Läkaren har just vart in, och jag ska få börja med lite flytande föda idag. Skulle kunna fått fast föda men då jag kräktes igårkväll så ville han egentligen inte ens att jag skulle få börja med flytande, men sa till sist att vi prövar och blir det bakslag så sätts jag på fastande igen. Sedan misstänker dom magkatarr så jag ska nu behandlas för det oxå. Om jag nu får behålla den flytande födan så får jag börja med fast imorgon och går det oxå bra så blir det hemgång, gissa om jag längtar hem. Lite rädd är man jag att det börjar om igen då jag kommer hem, har hört att det faktiskt kan bli så.

Jag har fått något nytt mot illamåendet primperan heter det, ett starkare läkemedel som jag nu står på. Har inte tagit någon än idag, men jag lär nog ta den till jag ska försöka ge mig på lite fil. Jag känner i mitt humör att jag inte fått i mig mat på 2dar, känner mig en aning grinigare och mer irreterad för ingenting.

Nä nu ska jag bege mig ut till dagrummet och stoppa i mig lite filmjölk...tjoooohooo vilken lycka :)

Kommentera inlägget här :