Drömmen om ett barn

Både jag och Mattias tyckte det var jättebra, grät stundvis som ett litet barn. Lite känslig av hormonerna samt mycket starka känslor som blossar upp, då man ser andra par känna och tänka som man ofta gör själv. Gripande och bra. Och när dom till slut fick hämta sina lilla tjej i Korea, tårarna rann så jag hade behövt vindrutetorkare på ögonen :) Bra och ärligt upplagt tycker och jag, ser fram emot nästa vecka. Blir nig ett par tårar då oxå.

Vad tyckte ni om programmet, ni som såg det?

Kommentarer :

#1: M

Till min stora glädje kunde jag se programmet på TV3 play (kan dock inte se "barn till varje pris" i SVT pga ngn upphovsrättslag som hindras att det visas om man inte bor i Sverige). Tyckte också det var bra och rörande, kommer definitivt att fortsätta följa det.

Kram!

skriven
#2: Yrväder

Jag tyckte att det var bra, blev ett par tårar hos oss också... Tror nästa vecka kommer att krypa ännu mer in under huden på just oss, fick en aning om att det kunde handla om MA då. Kram

skriven
#3: Jenny

Jag tyckte oxå det var bra och mycket känslosamt.. Min man däremot blev irriterad och gick iväg. Han är adopterad från sydkorea och det var ett par där som skulle adoptera en liten tjej därifrån och det störde honom nåt kopiöst.. svårt för en annan att sätta sig in i hans känslor men jag tyckte det var bra iaf.. och mycket bättre än svt

skriven
#4: Tea

Gillat och ser fram emot resten av avsnitten. Bra jobbat av trean och alla som ställt upp.

skriven

Kommentera inlägget här :