Bättre än igår

Idag har jag en bättre dag än igår. Igår var jag så ledsen och trött så jag satt på en stol och grät då Mattias kom hem från jobbet, han tröstade mig så fint som bara han kan och efter en stund kändes det redan bättre.
Illamåendet hänger kvar, vissa stunder värre än andra. Gjorde nyss iordning en köttfärspaj med lite coctailtomater till och jag hann inte ens äta klart innan jag fick springa till toan och kasta upp den igen. Den var god då den gick ner men inta alls lika god då den kom upp... så som det känns nu så kommer jag aldrig kunna äta den igen :/ Fyyy så äckligt det var.

Om ett par timmar så kommer Mattias pappa och hans fru på besök, det ska bli mysigt och trevligt.

Kommentarer :

#1: lillmaria

Vad skönt att du får ha lite bättre dagar emellanåt. Det är fruktansvärt tärande att må så dåligt, och jag mådde nog aldrig sååå dåligt som du måste göra. Kämpa på Denise och tänk på att det kommer att gå över. Jag tycker du ska strunta i precis allting som behöver göras i hemmet om du känner dig trött. Disken med mera brukar tyvärr inte vandra iväg nånstans så man går miste om den... Så underbar som Mattias är så förstår han nog om det är ostädat efter dagens slut. Kram till er båda från mig!

skriven
#2: Ladybond

Kram på dig och hoppas du får må bättre snabbt!



Tänker på dig och ska skicka ett litet paket framöver till dig :)



Kram igen!

skriven
#3: Denise

Mega Kram och stort TACK till er båda <3

skriven

Kommentera inlägget här :