Barnvagen m.m

Vi är helt sålda på Brio Sing eller Brio go. Så nån av dessa vagnar kommer Lillkarlsson att få glida runt i.


Brio Sing





Brio Go



Kostar tyvärr vansinningt mycket pengar och helst av allt vill man ju ha en ny, men jag har sett många fina och fräscha begangade vagnar oxå. Till mycket humanare priser. Dessa vagnar ligger kring 6-8000:- i nypris. kommer nog vilja ha någon med färg, då jag tycker svart ser så dystert ut. Men det roliga är att man kan ha en färg på liggdelen och en annan på sittdelen. Mattias har lite extrajobb i mellandagarna, så de extra pengar han får in där kommer läggas till barnvagnen.
Den vi gillar mest är den första, Brio Sing.

Ja det är mycket som ska inhandlas.

Denna Ergobaby sele ligger oxå på vår inköpslista. Kostar ca 1200:- plus inlägget för nyfödd som kostar 200:- att köpa till. Och vi båda tycker mycket om grått, så den kommer nog inhandlas i färgen grå.

Inlägget för nyfödd


Man kan använda den både på mage och rygg, och man bär med mesta tyngden på höfterna, vilket avlastar sjukt bra för nacke och rygg.
Det är så mysigt och roligt att kika runt på allt som ska inhandlas till lilla liten. Har ju spanat på babysaker i flera år och har även redan hunnit samlat på oss en del kläder och annat smått och gott. Men att få sitta här nu och kika runt med vår lilla liten som växer inuti mig är en helt underbar och overklig känsla. Jag nyper mig ofta i armen, men det gör lika ont varje gång - Jag drömmer inte, detta är dagens verklighet så sjukt ofattbart och underbart!

Kommentarer :

#1: Sarah

Iså fall hejar jag å Brio Go! Gillar inte teleskophandtag som sing har, men det är min åsikt! Dyrt är bara förnamnet.

skriven
#2: Denise

Håller helt med dig där vännen, go har mycket bättre "handtag" :)

skriven
#3: 08an med noll ägg ;)

Köp inte sing! Bred och stötig, alla jag träffat som haft en ogillar den. Brio go mycket bättre

skriven
#4: Anonym

godmorgonD

skriven
#5: emelie nordmark

Hej! Nu undrar du säkert vem jag är... Jag är en tjej som sökte på Donna test och kom då in på din blogg, vi funderar på att köpa ett sånt eftersom jag vet hur dyrt det bli med alla dessa ägglossningstester! antar att du tyckte att det var värt pengarna ;-)

Ser att du är gravid och önskar dig lycka till och ett stort grattis , kan tillägga att jag har en brio go vagn till dottern och är helnöjd med den ! Men vvad tyckte du om donna test, var det krångligt eller helt klart värd pengarna?

Hoppas på svar snart.

skriven
#6: Anonym

Emelie: Jag var mycket nöjd med testet, använde det doc bara i två månader och vi blev inte gravida pga med hjälp av testet. Jag köpte det för att ha det mellan våra IVFbehandlingar, då vi är ofrivilligt barnlösa. Så vi lyckades till slut på fär tredje behandling :) Jag tycker testet var mycket enkelt att använda och läsa av och det räcker ju i ett år och man då testa när och hur ofta man vil med hjälp av en droppe saliv. Undrar du nåt mer så svarar jag gärna. Lycka till!



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :