Utmattad

Det är precis vad jag är just nu. Började dagen med att åka till min läkartid på psyk, de mötena gör mig alltid helt färdig, man tömmer ur sig så mycket på så kort tid.
Jag blev fortsatt sjukskriven fram 120115. Ska bara ta det lugnt och undvika all sorts stress, vilket inte alltid är så lätt med allt som ständigt händer runt i kring. De ena byter bara av det andra och så fortsätter det år in och år ut... Med allt för korta återhämtningsfaser emellan. Jag är så trött nu, trött ända in i märgen.
Jag fick order om att vila och ta det lugnt med udantag för dagliga promenader i den mån jag orkar.

Så ikväll blir det bara att ligga som en zombie i soffan, har precis ätit middag som jag hoppas på att få behålla. Jag har sedan jag kom hem idag vart fruktansvärt illamående :/

Kommentarer :

#1: waterlily

Vad tråkigt att ditt illamående också är tillbaka.

skriven
#2: Katja

Jag är också helt slut o så ont :O/

Kram o krya på dig, tat lugnt i massor <3

Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :