Tröttsam dag..

Känner mig lite ut form idag, har en dryg huvudvärk och de känns som att jag ska bli förkyld. Har ont i lederna och är allmänt hängig. Svanken värker och det drar i livmodern. Den växer och töjs och det kan faktiskt kännas rätt mycket.

Jag hoppas jag bara har nå hormonspel i kroppen och att jag inte ska bli förkyld. Hade igårkväll ont i halsen. Men de kunde jag lindra med isglass och idag har jag inte alls ont i halsen. Bara ledvärk, vilket inte är så bara.

Jag har även mått illa idag och inte fått i mig så mycket. Snart är det middag, darling står nu och kockar, det blir pasta carbonara och jag hoppas att jag får i mig lite iallafall. Jag har ju faktiskt haft en vecka som jag fått må hyffsat bra, så att de kommer lite bakslag gör inte så mycket. Då jag faktiskt haft ett par bra dagar att samla igen krafterna på.

Kommentarer :

#1: Ofrivilligtbarnlösa

Hej!

Vad roligt att du lägger ut bilder på sakerna som ni funderar på att köpa. Jag sitter också och tittar runt lite. Vore kul om du ville lägga ut på vilka internetsidor/återförsäljare som du hittar dessa saker på.

Skönt att höra att illamåendet blir bättre ibland.

Kram

skriven
#2: Denise

Ja visst är det mysigt att kika runt och drömma och längta! det är vi så värda då vi fått kämpa som vi gjort för att få uppnå denna fantastiska lycka!

De saker jag lagt upp på min blogg är tagna från babyproffsens sortiment. Men om man sen googlar på var produkt för sig så kan man hitta massor med sidor där de säljs till bättre priser :)

skriven

Kommentera inlägget här :