Soffhäng i onepiece-overallen...

En påse chips med dipp till. Det är vad kvällen består av, väntar nu in att Idol ska börja. Är vansinnigt trött så jag lär nog somna tidigt ikväll :)

Jag är mycket trött just nu, vilket förstås märks även här på bloggen, inläggen blir glesare. Men jag lovar att komma ikapp så snart jag känner mig piggare.
Imorgon ska vi hem till Mattias pappa, det ska bli skönt att lämna hemmet en stund annat än bara för en promenad. Är verkligen helt osocial just nu, jag orkar inte helt enkelt. Men det kommer de med.

Hoppas ni får en fin helg mina underbara läsare!

Kommentarer :

#1: ewan

Trevlig Helg på Dig själv.

Jag följer dig varje dag.Morgon kaffe,frukost och så öppnar jag din blogg....tja.....så startar min dag.

Kram från Ewan

skriven
#2: Sarah

Jag känner precis som du. Bloggen blir lidande, men vi måste tänka på oss själva och våra små! Ha en bra helg

skriven
#3: One Piece

Chips är så gott.

skriven

Kommentera inlägget här :