Imorgon...

Nu är det inte många timmar kvar till vårt efterlängtade ultraljud, kl14:30 har vi tiden. Det ska bli så skönt att få se på Liten igen, och lite oro finns ju såklart över att det ändå ska vara nåt galet med Liten. Men jag tror faktiskt mest på att allt kommer att se bra ut. Jag hoppas vi får med oss bild hem den här gången, sist så krånglade maskinen och skrev bara ut blanka bilder. Det här blir 5:e ultraljudet vi gör och hittils, vad jag vet redan nu så har vi minst 2 ultraljud till senare. Först ultraljudet i slutet av december och tillväxt ultraljudet som skulle bli i v.27-28.

Efter att Mattias kom hem från jobbet så tog vi en tur in till stan en sväng och strosade runt. Jag tog med mitt presentkort på hm och det ett blev ett litet köp där till Liten. Det var skönt att komma ut en sväng.

Kommentarer :

#1: Sarah

Hej!



Varför får ni ett ultraljud nu? Och varför ska ni göra ett tillväxtultraljud? Hoppas du visar oss bilden imorgon. Och hoppas ni får veta könet, hihi. Längtar rill din nästa uppdatetering. Kram

skriven
#2: Denise

Jag svarade på dina frågor inne hos dig istället :)



Ja, vi hoppas oxå att de kanse/ana sig till könet imorgon. Det skulle vara urmysigt att få veta om det är en kille eller tjej vi har där inne :)



Uppdaterar så fort vi kommer hem igen :)

Kramen

skriven
#3: M

Lycka till på ultraljudet, kommer gå bra!! Så söt sparkdräkt och små strumpor. De små sockorna har jag också här hemma :)



Hoppas på en liten bild senare, på det söta lilla pyret ;)

Kram

skriven
#4: Sarah

Heja heja! Snart ser ni er lilla bebis igen! Tänker så på er. Denna dagen är er. Kram



Obs, du måste uppdatera idag!!!

skriven

Kommentera inlägget här :