Finnar och skägg!!

Har aldrig haft så mycket finnar som jag haft nu under den här graviditeten. Och den ena avlöser bara den andra, då jag tror att det kanske börjar avta så kommer genast en ny och det är sånna där innefinnar som dessutom gör sjukt ont samt att dom är groteskt stora. Hakan är värst drabbad, men har även ett gäng i pannan.
Sen har jag även fått en onormalt mycket hår i ansiktet, på hakan har jag fått jättemycket hår, ja jag ser faktiskt skäggig ut :/ Inte roligt alls!! Min bm sa att de är fullt normalt och att man får mer hår på kroppen då man är gravid. och det har jag märkt, inte bara ansiktet som är ludet utan även magen börjar bli lite lurvig samt att mitt hår på armarna blivit mer. Det kan jag ju leva med, men skägget på hakan känns inte de minsta sexisgt och jag bara vägrar att raka bort det, med risk för att de dubbla ska komma tillbaka. Kanske får man ställa upp som jultomte i år :D

Bara ett par veckor kvar nu till julafton och både jag och Mattias längtar mer än vad vi någonsin gjort! Känns som att vara barn på nytt nästan :)

Kommentarer :

#1: Katja

Ett par veckor till jul? När firar ni jul, toka? ^^ Här har vi.. typ 7 veckor :O)



Jag har fått mindre hårväxt och inte en enda finne :O) Så kanske det har lite med vad man väntar för något att göra? Hehe...



Kram på dig, pst gillade magbilden <3



Så glad för er skull!!!

skriven
#2: Denise

Hahaha ja okej då.. 7veckor är väl några fler än ett par :) Men det känns inte så långt borta.



Jag tror oxå det kan ha att göra med vad man väntar, ska bli så spännande att få se vem som gömmer sig där inne.

Inte länge kvar nu tills ni får träffa eran skatt <3

skriven
#3: Anonym

Jeg hadde mye mindre hårvekst på ben og hake når jeg gikk gravid med min gutt!!!! Så da får man se hva du får :-))))

skriven
#4: tone hovde bradal

den der siste var postet av meg :-)

skriven

Kommentera inlägget här :