Det finaste vi gjort

Denna väggdekor kommer pryda väggen ovanför spjälsängen i barnkammaren.


Vi kommer måla väggarna i ljus stengrå färg, det blir nog ingen fondtapet. Det kanske blir det senare när liten blir lite äldre. Istället ska vi leta på en fin passande bord att sätta upp.
Det blir vita stilrena möbler och nån gladare färg på mattan, gardiner & lampor. Det kommer bli hur mysigt och fint som helst. Möblerna vi hittat kommer från ikea. Men de kommer beställas efter jul innan jul är det lite tightare ekonomiskt. Men liten beräknas ju komma till oss först i Maj så det finns gott om tid till att få klart allting. Man får handla lite eftersom helt enkelt.
Skönt att iallafall börjat tänka ut och planera hur det ska bli. Vi satt hela kvällen igår och funderade och kikade. Det var hur mysigt som helst.


Väggdekoren är tagen från www.myfirstroom.se där fanns det hur mycket fint som helst.

Kommentarer :

#1: Marielle

Vilken mysig väggdekor! :)



Tack så mycket vännen för din kommentar och bacillerna! :) Inte alla bacilller som är välkomna, men dessa tackar man inte nej till i första taget... ;)

Jag tror nog också på denna gång, men jobbigt om det nu inte skulle vara så, kul att du tror på det! Tack! <3



Kramar!!

skriven
#2: Sarah

Åh, vad fin. Ska titta på den hemsidan för mer inspiration. Kommer ni vilja veta könet på barnet? Hoppas du lägger upp bild på bebisrummet när det är klart, hade varit så mysigt att se. Kram kram

skriven
#3: Denise

Tack själv Marielle, klart man hejjar på en medsyster! Passar på att smyga in ett grattis till dig här oxå <3



Sarah: Vi vill absolut veta könet på barnet :) har vi tur så får vi veta det redan nu den 29 november annars får vi vänta till rul i december. Om bebis ligger så man kan se förstås, det är ju ingen garanti att den gör det :) Men vi hoppas kunna få veta. Hur tänker ni kring det? Vill ni veta innan?

Kramar

skriven
#4: Sarah

JAAAAAA! Jag måste få veta, haha. Det spelar absolut ingen roll vad det blir, lilla bebis är såå efterlängtad. Jag vill veta för att förbereda mig, det finns många åsikter om detta men jag måste veta :) kul att du ocskå vill veta. Så spännande. Vad tror du att ni får? Jag tror ni får en pojke, men vad vi får har jag inte en susning om...faktiskt

skriven
#5: Denise

Vi tänker precis som er, det underlättar sjukt mycket kring allt med planeringen innan om man kan få veta könet. Liten kommer vara lika älskad oavsett vad det blir, önskar mig varken bu eller bä, bara en frisk och välmående bebis :)

Jag tror oftats att det är en liten tjej i magen, men då jag drömmer att vi har barn (gör det sällan) men då har vi alltid fått en pojke. Så det ska bli sjukt spännande att få se vad det blir :)

skriven
#6: Marielle

Åhh, tack så jätte mycket vännen! <3 Både för din kommentar och ditt grattis här! :)



2012 blir vi mammor, precis som du säger! <3 Underbart, vilken lycka!! :D



Kramar till dig!



skriven
#7: Teddy

Vad fint!

Kommer passa perfekt och det är jätte fint med väggord.

Vi har: Because two people fell in love vid dotterns säng;) Tycker det passar så bra!

Oavsett hur bebisen blir till så är den kommen av kärlek;)

Må gott.

Kram Teddy

skriven

Kommentera inlägget här :