Cocoa Butter



Åkte in till Body Shop idag för att inhandla deras body butter till att smörja in magen med, för att minska uppkomsten av bristningar. Men då blev jag rekomenderad att köpa denna istället som just var mot hudbristningar. Det är som ett stick i den som man stryker där man vill smörja sticket smälter mot kroppdemeraturen och det blir precis som att man smörjt in sig med en lotion.
Så nu återstår bara att se resultatet av den, men jag tror absolut att den kan vara bra.

Det ömmar lite i livmodern och ibland får jag en ilande och tryckande känsla mot blygbenet. Livmodern töjer sig och så även ligamenten, det kan faktskt kännas lite obehagligt ibland.
På tisdag är det dags att få sig en titt på Liten igen, och som vanligt så finns en oro där -Tänk om det inte är bra med Liten. Jag är ju samtidigt helt övertygad om att de kommer vara det, men den oron ligger ändå där och pyr, och jag antar att de kommer vara så inför varje ultraljud man gör.

Kommentarer :

#1: M

Har smörjt in magen varje dag med Body shops bodybutter, och jag har inte fått en enda bristning. Vet inte om det om det är det som gjort att jag klarat mig, men jag fortsätter att smörja....och då får jag ju en anledning till att klappa lilla magen lite extra ;)



Kram

skriven
#2: waterlily

En sån köpte jag också i fredags! Butikspersonalen rekommenderade den.

skriven

Kommentera inlägget här :