Blääää.....

Japp idag är en riktig blääää dag, illamåendet går inte över och jag kan knappt röra mig. Så idag blir det ingen promenad, Mattias begav sig just tillaffären för att handla inför middagen, som idag blir putterkotletter med kokt ptatis & vinbärsgele & äppelmos till. Det är så sjukt gott och jag hoppas verkligen att jag får ner nåt. Idag har det bara gått ner några hårdbrödmackor med ost på och en banan.  Jag hoppas verkligen få i mig lite av middagen, skulle vara bra för lilla liten.

Kommentarer :

#1: Marielle

Huvva, att det aldrig ska ge med sig för dig!! :(

Tycker synd om dig vännen..



Tack så jätte mycket för att du håller allt för mig! Det värmer! Och tack för din kommentar! Kämpa kommer jag att göra enda in i det sista.. ;)



Hmm, kanske var en svår fråga, men jag kör på det Annelie skrev. :) Låter ju i alla fall logiskt som du sa! Testdag har vi den 16! :) Lång väg kvar.. Men jag hoppas att ett plus vill visa sig!



Kramar!!

skriven
#2: Marielle

Åhh, tack så mycket vännen! :)

Ja, det har du ju rätt i, bara det att jag är lite fjantig.. Men blir det värre så kommer jag absolut att ta en alvedon, men jag håller hellre på det.. Man står ju ut med det mesta så varför inte huvudvärk!? ;)



Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :