Ännu en skön helg framför oss!

Har sovit grymt dåligt inatt, det drar och spänner i magen vilket inte alls är så skönt. Liten håller på att bygga ut och det känns lite grann faktiskt. Idag är illamåendet på besök oxå, det står mig upp till halsen och jag sitter bara och väntar på att magen ska vända sig ut och in. Efter man fått kräkts så brukar det lätta något, så jag önskar nästan att jag får gå och krama om porslinstolen. Kanske hjälper lergiganen som jag tog för en stund sedan. Just nu sitter jag bara som ett kolli, usch..hoppas de ger med sig :/


Det är nu äntligen helg igen, och vi ska ikväll äta gott och kolla på idol. Älskar helger då man får umgås med sin bättre hälft bara vara och njuta av varandra.

Hoppas ni får en underbar helg mina bloggsystrar

Kommentarer :

#1: M

Ush, jobbigt med det där illamåendet. Hoppas det ger med sig snart!



En trevlig helg till dig också :)

skriven
#2: Sarah

Bästaste bloggsyster! När började du känna att det stramade i magen? Jag har inte kännt något alls...känner inte alla något i magen, det är ju ändå där det sker liksom. Helg helg helg. Kan bara hålla med, så skönt. Jag ska också se idol, mysigt. Sen ikväll ska jag baka frukostbullar som ska jäsa i kylen under natten och sen gräddas imorgon bitti! Ljuvligt med nybakat! Har du fått något gott i magen idag. Blev det god middag med mattias?

Ta hand om dig bloggsyster, vi hörs

skriven
#3: Denise

Sarah : Jag har känt växtvärk i magen sen ett par timmar efter vi fick tillbaka ägget, det är långt ifrån alla som känner det. Och jag har sedan återförandet oxå använt mig av progestron vagiatorer morgon och kväl som gör att det kan mola på lite extra i magen. Så det är absolut ingen fara att inte känna något, det är långt ifrån alla som gör det.

Jag fick faktiskt i mig middag tillslut, men fram till eftermiddagstid så kräktes jag hela tiden :/ Men sen fick jag behålla de jag fick i mig under kvällen. Nybakat bröd låter hur underbart som helst, vad duktig du är som pysslar på med sånt gott, jag hoppas jag får orken och energin till att börja med det. Skulle du kunna ge mig receptet på dina frukostbullar??

Hoppas du får en fin lördagkväll!

massor med kramar till dig!

skriven

Kommentera inlägget här :