13+1

Ska försöka få ner några vettiga rader, med stor risk för att misslyckas :)
Vi har nu gått in i vecka14 (13+1) idag, jag tycker det känns som dagarna går fortare och veckorna bara rulla på. Men mitt tråkiga mående har tyvärr inte blivit mycket bättre. Sen igår eftermiddag har jag mått väldigt illa igen. Jag fick springa från matbordet till toan, efter det låg jag med en dryg huvudvärk. Och idag har jag bara vart trött och seg. Snart är det dags för middag igen och jag hoppas det går mycket bättre idag. Trodde detta planat ut, men så plötsligt när man minst anar det så börjar det om. Man får vara glad för de bra dagar man får helt enkelt :)

Sen ikväll är åter igen dags för ett avsnitt av drämmen om ett barn. Jag hoppas att trean fortsätter en omgång till med denna serie, efter att vi fått följa dessa par.

Jag är för tom i bollen för att skriva mer, ska passa på att ta en skön dusch innan middagen.

Kommentarer :

#1: Sarah

Hur är det med dig vännen, mår du bra? Saknar dina inlägg här :)

skriven

Kommentera inlägget här :