Vilken pers!!

Fy tusan vilken pers detta är, ovissheten & väntan.. går ständigt hand i hand när de gäller IVF.
Jag har sovit jätte dåligt,  de tog ett par timmar innan jag kom till ro så jag kunde somna, var även upp ett par gånger, men jag tittade aldrig vad klockan var.
Så nu sitter jag här så nervös att jag stundvis vill kräkas, jag som försökt intala mig att de blir lättare för var gång.. haha vilket skämt. Men blir ju bara mer & mer nervös för var gång. Man vet så väl innerst inne att allt kan hända, och de kan väldigt snabbt vända!


09:45 är klockan och jag vill att de ska ringa nu, de har alltid ringt strax efter tio tidigare så jag hoppas även att de gör det nu, men de har ju fram till 12 på sig att ringa... usch de är ju länge till 12

Nu ska jag göra mig klar för att gå till jobbet!

Kramen så länge

Kommentera inlägget här :