Lite för mycket just nu..

De finns ingen ork just nu till att få ner nåt vettigt här i bloggen, därför är de väldigt ont om inlägg just nu, men de kommer att bli bättre men just nu så kan jag bara fokusera på att nysta upp bland alla mina tankar, sortera och försöker stenhårt att slänga de jobbiga i soptunnan, med mitt andra jag brottas med mig om att de ska finnas kvar. Den inre ständiga kampen som tröttar ut en enda in i märgen. Men jag vet att de blir bättre, men sjukt tröttsamt när dessa perioder kommer.

På fredag åker vi uppåt mot övik, är framme rätt sent på kvällen. Sen blir de dop på lördag. Träffa pappa och gå till mammas grav, sen åker vi hemåt igen redan på söndagmorgon.

De var en kort update, jag hoppas på att ha ork till att ge er en update efter helgen.
Har då fått varit till mammas grav & förhoppningsvis fått nån sorts inre frid.

Om en timma drar kvällens tvmaraton igång. Finns mycket bra på tv på tisdagar & onsdagar.

Ett par tokvarma sommar dagar har vi haft oxå, vi har 26grader varmt ute nu, helt underbart. Men de skulle bli kallare framåt helgen.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Katja

Hej godingen!!

Hoppas ni får det trevligt i Ö-vik och prata med mor din <3 Även om hon hör dig annars också..

Massor med kramar!

skriven
#2: Denise

Tack min fina vän!

Ja de ska bli nice att få träffa pappa oc sen är de barndop på Mattias sida, hans brorson ska döpas.



Ja jag tror oxå hon hör mig vart jag än är, men bara lite läskigt att gå till hennes grav, där jag vet att hon ligger precis under mina fötter. Men de kommer att bli bra, de känns bra samtidigt som de känns tungt oxå.

Tack för ditt inlägg & dina tankar!

Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :