Telefontid....

Ja de blev en telefontid med min psykolog idag istället, min kropp förmådde sig inte att ta sig iväg dit idag, och hon tyckte att de var bra att jag lyssnade på min kropp och tog en telefontid istället.
De var skönt att prata med henne, började först lugnt försökte liksom hålla ihop.. men tillslut brast de bara och jag bara babblade ur mig och tårarna bara rann och jag fick ur vräka ur mig mina innersta känslor som jag inte erkänner för någon, jo Mattias vet. De var skönt och behövligt, hon tycker de var en grym månad för oss förra året och förstår att de slår tillbaks som en knytnäve rakt i ansiktet och jag ramlar raklång som jag även gjorde förra året.. kroppsminnet snackade hon om. Och jo tack de känner jag igen. Hon sa jag behöver få gråta ut och bearbeta detta vilet har sin sin tid... och de finns inget datum att säga då det blir mer hanterbart.. en dag i taget bara! Som sagt jag kommer att ta mig igenom det här, de är tungt och hårt och när stunderna kommer så måste jag släppa ut det.


Idag fyller Fanny år, jag hoppas så att hennes födelesedag blir bäst i år, då hon fick den värsta presenten förra året, att förlora sin mormor. Så jag hoppas hon trots mormors årsdag haft de hur bra som helst <3

Om en timma är Mattias hemma, ska bli skönt att han kommer hem. Har fått dammsugit och plockat idag.. tycker jag bara gör det nu städar bort de jobbiga tankarna.. städar än om de inte är smutsigt!
Som sagt måste få ur de på nåt vis och att få ett fint hem är ju en bonus =)

Dags att köpa sig ett spotify konton oxå, 49:- i månaden, kan dom inte ha ett engångs pris för ett år istället.. ett rimligt sådant förstås!


Kramar till er!

Kommentera inlägget här :