skumt??

De är idag 23dagar sedan min mens, då räknat mensens första dag... tycker att jag borde haft min ÄL vid det här laget. Men jag har då omöjligt missat den. Fast jag har en lång cukel så då kanske de blir så här. Min kropp säger då att den är på god väg, har gjort de en vecka nu. Och den brukar ju säga till ca en vecka i förväg... ja nu börjar man bli lite knäpp :) 
Men jag känner mig ändå ovanligt cool lugn den här gången.
Vill nog inte hoppas för mycket om jag ska vara ärlig. Orkar inte riktigt kliva in helt i IVFbubblan än, för om den spricker så gör de så ont. Så har jag inte ställt in mig på varken bu eller bä än.

Men när den glada gubben kommer kommer genast en fot att sättas i bubblan och först på insättnings dagen då vi fått samtalet om vår frysis överlevt kliver jag in med båda fötterna.
Inte lätt att säga i förväg men de är så de känns just nu.

Hoppas iallfall att Mattias har rätt och att den glada gubben smilar till mig imorgon bitti, skulle vara skönt att slippa testa mer nu, de tar på krafterna att hålla på så här. Riktigt plågeri är det, tror jag många IVF:are kan skriva under på!

Kram Kram

Kommentarer :

#1: Tina

Lycka till nu! /Tina

skriven
#2: Denise

Tack så mycket Tina!

skriven

Kommentera inlägget här :